Ideas-2-Follow-Up!

Icoon

Just ideas, lifehacks, productivity, Mac, social media, branding & marketing optimalisation related !

WizeHive – een online project-management tool

Regelmatig komt de vraag naar voren naar een (online) taak- of project-management applicatie waarbij samenwerking mogelijk is en de toepasbaarheid redelijk goed te integreren is binnen de web 2.0 toepassingen. Zo ook op de Lifehacking.nl-groep op LinkedIn.

WizeHive is nou zo’n rijk gevulde web 2.0 project management tool, die het plannen, beheren en delen van projecten en taken makkelijker maakt.

Notities maken en organiseren, taken en documenten toevoegen en delen. De applicatie geheel naar eigen inzicht en kleur aanpassen. Video’s en afbeeldingen toevoegen en delen. WizeHive lijkt het allemaal mogelijk te maken.

Gebruikers kunnen van hun mobiel gebruik maken om hun inbreng toe te voegen, danwel via mail of Twitter. De Web 2.0 applicatie is ook als Adobe-Air desktop applicatie te installeren.

De huidige Beta-versie is nog gratis te gebruiken.
WizeHive

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to FurlAdd to Newsvine

Advertenties

Gearchiveerd onder:productiviteit, , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog Stats

  • 15,403 hits

del.icio.us

Twitter

%d bloggers liken dit: